Dodací podmínky.

1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty, anebo je možno si je vyzvednout osobně (po telefonické domluvě)na adrese Mlýnská 425,Dlouhá Loučka 78386,okr.Olomouc
 

2. Není- li v popise u výrobku uvedeno jinak, je zboží, které je skladem, expedováno max. do 12 pracovních dnů po obdržení objednávky, při platbě předem max. do 6 prac. dnů od obdržení platby. Pokud dojde ke zdržení, je chyba na straně dodavatele a my Vás budeme o změnách informovat.

3. Rychlé dodání - při rychlém dodání volte způsob dopravy Balík do ruky ne bo Balík na poštu, pokud je dané zboží skladem, odešleme balíček max.do 5 dnů od obdržení objednávky, následující den po odeslání by měl být balíček doručen - jeho cestu můžete sledovat na on-line formuláři České pošty. Doporučujeme zvolit adresu dodání, kde byste mohli být k zastižení mezi 8 - 18 hod., v případě nezastižení adresáta je balíček uložen na pobočce Vaší pošty 1 týden ( 5 pracovních dní).

4. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.

5. Jestliže se nevyzvednutá zásilka vrátí zpět k nám a zákazník bude požadovat opětovné zaslání, hradí veškeré tím vzniklé náklady.

6. Při osobním odběru objednávky rezervujeme zboží maximálně 14 dní - lze prodloužit po vzájemné domluvě.

 7.UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 300,-Kč.Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.

Výměna zboží :

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.) Vám nepoužité a nepoškozené zboží v originálním obalu, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zbož,hradí zákazník.

Odstoupení od smlouvy :

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě.

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) . V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

 

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího či výrobeného či ušitého na zázku podle přání kupujícího.

 

 

 

Leneadekor,e-shop interiérové dekorace Cookies | Sunlight systems - tvorba e-shopů

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.